Sjukdomens tecken

Uppladningen inför Napa kan ske på många olika sätt, fester, Wiikvällar, filmkvällar och så vidare. Men hur mycket man än laddar upp så finns det en sak som man inte kan förutspå och som kan sabotera allt, sjukdomar.
   Ibland så önskar man att man hade någon form av superimmunförsvar, det är ju bara så onödigt att vara sjukt. Jag kommer ihåg en kille som bodde på hotellet förra året. Han hade blivit sjuk bara någon dag innan han skulle åka ned med sitt kompisgäng till Napa. Han tänkte att man kan ju lika gärna chansa och åka ner. Fall man blir frisk. Men icke! Han låg däckad i sängen en hel vecka i streck. Tror jag aldrig såg han ute nå mer en den dagen vi kom och åkte. Kul? Nej skulle inte tro det. Har man lagt ut 4500 kr för en resa som man gått och laddat upp för hela våren och vad händer? Jo man blir sjuk. Måste ju känts helt brutalt jävla värdelöst för att uttrycka det korrekt.
   Även vi råkade ut för lite smärre missöden under våran visit där nere. Men vi gick ner oss en i taget och det varade bara 1 dag ungefär. Men jag kommer ihåg hur värdelöst det kändes då man låg där och var sjuk medan alla andra var ute och hade det roligt. Själv så gick man ju självklart ned sig sista dagen, woho! Skit kul då hela vårt hotell skulle gå ut tillsammans. Men jag hängde med i alla fall, även om det resulterade att jag efter bara några timmar var tvungen att ta min feber och bege mig hem till sängen igen.
   Varför jag just skriver om detta ämne är att jag för tillfället har fått nå jävla skit med örat. Känns som att man har nå öroninflamation eller nå, men endå inte. Det passa ju skit bra i dessa tider också. Jag menar hur kul är det och sitta inne, se det vackra vädret ute och veta att man inte kan flyga på grund av det jävla örat? Nej fy fan säger jag. Blir det inte bra till uppflygningen då vet jag inte vad jag gör.
   Så till årets Napa så ska det laddas upp med så mycket vitaminpiller och annat som är bra för hälsan så det finns inte på kartan. Kanske till och med skulle ge vitaminburkarna en egen resväska? För en sak är säker, på årets Napa ska det inte bli någon jävla nedgång!

image33
Ungefär såhär roligt hade jag den kvällen, tack sjukdomen!

                                                                                                                                                                      //Jonathann

Kommentarer
Postat av: Tim

Hoppas det ordnar sig till uppflygningen!

2008-05-23 @ 09:40:02
Postat av: Jonathann

Ja, hoppas jag med. Annars blir det bittert.

2008-05-23 @ 09:43:06
URL: http://sallskapsresan.blogg.se
Postat av: caroline

haha fan vad ledsen du ser ut jonathan!

2008-05-23 @ 12:33:03
URL: http://thatswhatimnot.blogg.se
Postat av: Joel

Dålig uppdatering på bloggen nu;) jag vill ha ny läsning!

2008-05-23 @ 21:37:06
Postat av: Tim

Ja det kommer väl ikväll jonathan får skriva lite om balen

2008-05-24 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0