Väderrapport

Ayia Napa 22 grader
Köping 7 grader

Skillnaden säger väl det mesta. Jag skulle helt klart föredra att för tillfället gå och lägga mig på Eligiona imorgon bitti än att gå och lägga mig här hemma nu och veta att jag snart ska vakna upp till en ny halvkall dag med skurar titt som tätt. Anledningen till att jag säger i morgonbitt är, för er som inte vet, att dygnet nere på Cypern är lite förvridet jämnför med här hemma. För att kort sammanfatta en dag så kan man väl säga att man går upp runt 12 på dan, häver i sig lite vatten för att ersätta vattenbristen man skapat under natten, sedan tillbaks till sängen för att sova lite mer fram till 17-18 snåret. Seden paltar man sig upp för att få sig något att äta. Efter det så är det bara en väntan fram till 23 snåret då det är dags att förbereda för utgång. Sedan efter en lång natt så trillar man hem någon gång runt 5,6,7 på morgonen för att sova igen.
Men som tur är så ska vädret här hemma bättre på sig lite fram åt slutet på veckan och det tackar vi för! Men nu är det dags att runda av bloggen för ikväll, skolan exsisterar fortfarande och suger musten ur än. Men å andra sidan så kommer man några timmar närmare Napa!

God natt!

image27

//Jonathann

Kommentarer
Postat av: billy

RYSSBLOGG

2008-05-21 @ 00:50:36
Postat av: Lovisa

Ja, det kanske jag gör - kollar in sallskapsresan.blogg.se!
Vad händer idag? :)

2008-05-21 @ 06:57:20
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: ida

bra blogg! :) det ska jag göra.

2008-05-21 @ 09:33:04
URL: http://iidaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0